tisdag 6 januari 2015

Sista timmarna i frihet



Förra måndagen var det salsa och ikväll provade jag på kickboxning/självförsvar. Kan inte förstå att tiden går så fort. Det måste nog bero på att jag har njutit av varenda sekund. Det är som om jag haft semester i flera dagar och jag har verkligen skämt bort mig själv med att vara egoistisk och bara göra sånt som jag varit sugen på. Så som att vandrat, titta på film, vara kulturell, åka skytrain, upptäcka nya platser, få nya vänner, prova på nya saker, göra smoothies, utöva en hel del yoga och bara njutit av att kunna sjunga högt och falskt i huset. Efter dessa tio dagar har jag insett att jag skulle kunna tänka mig att resa själv, jag menar på så sätt blir man mer utåtgående och får vara med om större äventyr.

Trots att jag har haft det super ska det bli skönt och härligt att familjen kommer hem igen. Eller så är det bara för att jag är less på att vara hundvakt....


1 kommentar: