måndag 26 januari 2015

Moksha Yoga , Burnaby


Fick lov att smygta någras bilder då det egentligen är mobilförbud i studion. Vad gör man inte för er läsare?

Köpte även en blå hoodie eller som de säger här i Kanada "Bunnyhug". Hur gulligt är inte det slangordet? 

Amy och Christina i det så kallade vardagsrummet.

Första dagen på jobbet. Den är alltid lite speciell, man har den där pirrande och förväntansfulla känslan i magen. Visserligen jobbar jag ju alla andra dagar också men det här är en annan sak. Jag har en tid att passa, uppgifter att slutföra och så har jag kollegor. Det är den bästa delen med det hela, att kunna ta en liten paus, dricka te och bara konversera.

Det känns skönt att veta att man är behövd, jag har saknat den känslan lite och det här extrajobbet stimulerar min rastlösa själ. Att jag sedan får gå runt i yogabyxor, träna obegränsat, dricka massvis med kanel-te och hänga med min vänner är ju bara en stor bonus.

Nu ska jag äta min goda fullkornswrap med kallrökt skinka, keso, valnötter, körsbärstomater, pesto och spenat följt utav en en grön avokadosmoothie med jordgubbar.

Namaste.

1 kommentar:

  1. "less stressed-more blessed" låter ju som ett rätt harmoniskt ställe du hamnat på!
    Lycka till :)

    SvaraRadera