tisdag 27 januari 2015

Min lekfulla löprunda




När solen gassar och luften bjuder på vårvarma vindputsar är det lätt att bli sprallig i benen. Idag var det vår på riktigt. Man vet att det är första dagen på våren då man kan springa runt i shorts, plocka den första tussilagon och känna solens värme mot sin kropp. Jag firade med att springa lite men jag blev så glad att jag fick lov att stanna för att göra lite kullerbyttor på gräsmattan och andra akrobatiska konster. Träffade även två förtjusande tjejer som var nyfikna och det hela slutade med att jag  försökte lära  dem hur man står i brygga. Som om inte det var nog så hoppade jag även studsmatta. Inte mycket till löptur men desto mer av energipåfyllnad, lust, och ren glädje.


2 kommentarer:

  1. bild 1. ser hård ut
    bild 2. ser bra ut :)

    SvaraRadera
  2. GUD VAD JAG BLIR AVUNDSJUK!!! JAG VILL OCKSÅ KUNNA HA SHORTS!!!!

    SvaraRadera