lördag 13 december 2014

Solens strålar






Idag tittande solen in genom mitt rum när jag vaknade och det ska man tydligen vara väldigt glad över. Så vi passade på att ta en liten utflykt till Granville Island som är ett litet bohemiskt område vid Vancouvers havsvik. Det fanns en fantastisk matmarknad och en himla massa olika småbutiker med allt möjligt krimskrams, en perfekt liten dagsutflykt.

Med mycket spring i benen begav jag ut för en liten springtur och det kändes så lyxigt att inte behöva ha vantar, mössar och en extra tröja på sig- det var varmt och så skönt.

Sedan måste jag även tillägga att jag putsade alla badrummen och hackade grönsaker i all oändlighet till nattens långkok så att ni inte tror att jag bara latar mig. Men nu ska jag lata mig, Henry ska berätta om hur han och Heather träffades och det är ju trots allt fredag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar