onsdag 17 december 2014

Mitt Hus






Mitt sovrum där jag lyckligtvis även har badrum och en walking closet. Synd bara att jag inte har särskilt mycket kläder med mig...

Hemmagym, vem kan inte vara mer lycklig än jag över detta faktum?

Home Alone- obligatorisk film vid julen


För att detta inte ska bli ett inlägg helt utan bilder lägger jag därför upp ett flertal så att ni får se hur jag faktiskt har det här borta.
Kanske är det lite anmärkningsvärt att jag skriver mitt hus som överskrift men det är faktiskt så det känns. Idag har jag varit här i precis en vecka och jag känner mig verkligen som hemma, som om jag egentligen varit här i flera månader. Jag börjar hitta i området, jag vet exakt var kopparna och slevarna ska vara i köket och jag vet hur man får upp en eld i kaminen (man trycker bara på en knapp, haha). Även fast allt är nytt så börjar jag komma in i lite rutiner, jag vet vad som behöver göras och inte. Nytt för idag var dock att jag var barnvakt åt Salvador, tidigare har jag mest städat och fixat men idag myste vi framför tv:n, drack varm choklad och sedan målade vi en julteckning.


1 kommentar:

  1. Ser ju inte ut att gå någon nöd på dig i "ditt" nya hus. Noterar även att du redan lärt Salvador att rita den svenska flaggan, stilpoäng :)

    SvaraRadera