måndag 29 december 2014

Att visa upp

Min fian yogamatta och handduk. Jag har märkt att en yoga-handduk är ett måste när man kör hot yoga. Man svettas så mycket!

Yogabyxor och sport-bh från Victoria Secret´s
Tights och linne från det superpopulära märket Lululemon. Själv har jag aldrig hört talas om det innan men här har alla det! Tydligen går det så bra för detta företag att grundaren har byggt ett hus för 320 miljoner. JISSES

Springshorts från adidad och mintgrönt linne från Old navy.


Obligatoriska kepsköpet! Har blivit lite utav en grej att köpa en ny keps när jag besöker ett nytt land.


Det här inte något jag vanligtvis gör men handlar inte livet om att göra det oväntade? Så därför har jag beslutat mig för att skriva något utav ett modeinlägg. Eller nu är jag ju fånig, för att det ska räknas som ett riktigt modeinlägg ska jag ju vara perfekt sminkad, bära den där chicka tröjan tillsammans med den rätta märkesväskan och se så där lagom naturlig ut. Inte kan jag komma här och skriva ett modeinlägg när jag bara inhandlat sportrelaterade saker och inte har rött läppstift på mig.

Så skönt. Då har vi det avklarat. Detta är alltså inte ett korkat och helt ointressant modeinlägg. Nej detta är bara en text med några bilder som visar upp mina senaste inköp.
Se det som ren fakta. Eller helt onödig.

2 kommentarer:

  1. Om jag bortser från dina snygga/praktiska inköp så verkar du bo i ett väldigt bra hus.
    Eget gym måste ju vara en pulshöjare bara i sig, vickan :)

    SvaraRadera
  2. Annacarin Holmgren30 december 2014 kl. 12:23

    Avancerade bilder! Smidig som en panter!

    SvaraRadera