lördag 11 maj 2013

Saturday feeling






Igår fyllde min härliga väninna myndig vilket firades med gomiddag i Covent Garden. Jag vill också ha födelsedag. Uppmärksamheten, sången och överraskningarna. Och presenterna. Så mogen har jag inte blivit att jag blir gladast av "snälla kompisar och föräldrar".

Idag på förmiddagen var det BREAST-insamling som gällde för hela slanten. Richmond hade mayfair vilket är som en stor vårmarknad där det säljs kakor, gamla saker ingen vill ha och så en massa clowner för att barnen ska lockas. Mysig familjär stämning som gjorde mig på världens säjlarhumör och lyckades även få de gamla sura gubbarna att skänka pengar.

Sedan åkte vi in till stan för att besöka Alfies Antiques, en stor inomhusmarkand som sålde hur mycket coola saker som helst. Skulle jag flytta hemifrån skulle jag absolut svänga förbi dit först istället för IKEA. Fast då är det nog bara för mig att börja spara pengar. Såg en underbar liten söt blomvas, undertecknad Picasso för endast 15 000, den hade faktiskt en liten skada and thats why the low price som försäljaren sa.

Nu har jag laddat upp med Gossip girl, bagels, godis och powernap för ikväll ska jag dansa som om jag inte gjort något annat!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar