onsdag 29 maj 2013

När jag blir stor



När folk har frågat mig om vad jag vill bli när jag blir stor har jag i så många år som jag kan minnas svarat att jag vill bli chef. Över vad vet jag inte men så länge jag får bestämma så är jag nöjd.
Nu på svenskan har vi som uppgift att skriva ett CV till vårt framtida drömjobb och dessvärre kan man inte söka till ett jobb som enbart är chef, man måste även veta med vad man vill arbeta. Så jag har tänkt, klurat och funderat och nu har jag svaret.

Mitt drömjobb är event- och festfixare, att ha mitt eget företag som fixar allt från stilrena inbjudningskort, tjusiga och delikata kanapéer samt de högsta tårtorna för att se till att alla får den kväll de verkligen förtjänar. Jag ska bli den nya Micael Bindefeld.
Jag älskar att planera. Jag älskar att knyta kontakter och träffa nya människor. Jag älskar att stå i köket. Jag älskar att fixa helt enkelt. Men framförallt så älskar jag att se till att andra har det bra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar