torsdag 30 maj 2013

Säg inte att jag inte varnade er



Jag pratade precis med Mathilda på telefon och konstaterade att jag inte har bråkat med någon på över 8 månader. Här i London anpassar man sig efter andra på ett helt annat sätt och jag har aldrig gillat konflikter. Mitt lager av ilska måste ju vara högre än Mount Everest och jag vet att bomben antagligen kommer släppas lös när jag kommer hem. Så älskade mamma och pappa, jag vill redan nu förvarna er att jag kanske kommer vara lite bittsk och bäng utan att ni förtjänar det. Jag älskar er, även när jag står och stampar, slänger i dörren och börjar gråta när jag inte får som jag vill.
Jag vet att jag inte har mycket att vara arg för men ibland är det ju bara så jäkla skönt att få bete sig som en femåring och jag hoppas att ni har förståelse efter denna lilla varning.
Känner ni inte hur mycket ni saknar mig efter ett sånt här härligt inlägg?


1 kommentar:

  1. Alltså hallå!
    En varning rättfärdigar väl knappast ett dåligt beteende men du är vääääldigt efterlängtad så Varmt Välkommen Hem

    SvaraRadera