måndag 6 maj 2013

Bank holiday




En av mina favoritsånger kommer från Queen och heter Bicycle Race. Den har gått på repeat i mitt huvud hela dagen och det kan nog bero på att vi åkte in till Hyde Park för att cykla. För mig är den fösta cykelturen på året något alldeles särskilt. Hela jag är glad och allt känns så enkelt. Jag minns än idag när pappa skulle lära mig att cykla. Det är mitt absolut bästa barndomsminne och det är nog därför det spritter i mina ben så fort det börjar bli lite varmt ute och blommorna slår ut.


Kvällen till ära spenderades på en italiensk restaurang för Sue fyllde år och skulle firas. Ett riktigt bra avslut på min lediga måndag. Att jag även är klar med min vetenskapliga rapport medan resten av mina klasskompisar sitter panikartat framför datorn gör det hela inte sämre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar