söndag 12 maj 2013

Abbey Road


Tre timmar och tjugo minuter. Bara för att gå över ett övergångsställe. Om resan var värt det? Absolut. Annars hade det ju inte blivit något blogginlägg. Jag och Mathilda brottades med andra turister samt arga bilförare som ville komma fram bara för att få föreviga denna stund. Men det var ett trevligt söndagsgöra efter en en lång och rolig natt som började med förfest hemma hos Hannah och sedan en vimsig tunnelbanefärd down town där kvällens höjdpunkt var klubbens chokladtårta. Vill även passa på att gratta Julia som idag fyller myndig.
Jag ser fram emot att ha dig som privatchaufför när jag kommer hem.




2 kommentarer:

  1. Kult!

    Märks att du inte är ensam om att fotas på detta klassiska övergångsställe. Himlars vad duktiga ni är på att besöka "kända" ställen - stilpoäng!

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag heter Michelle och skriver just nu en uppsats som handlar om utlandssvenskar med fokus på London. Skulle du kunna tänka dig att ta några minuter och besvara en enkät? Det går fort och det skulle hjälpa mig enormt mycket i mitt arbete?

    Funkar inte denna länk: http://www.enkät.se/surveyStart.php?pid=9173&mpid=9fc7eb572946eb37a2b9eb92247e7df5

    Testa gå via min blogg: http://mischakaro.wordpress.com/2013/05/14/bor-du-eller-har-du-bott-i-london/

    Som sagt, skulle vara enormt tacksam!
    Med vänlig hälsning: Michelle S.

    SvaraRadera