söndag 9 juni 2013

När det inte ens finns något att önska





Idag blev det en tidig morgon då jag följde med Tamsin på park run för att fira deras ettårsjubelium. Det bjöds på tårta och priser men framförallt fick jag säga hejdå till Heather som har hjälpt mig med så otroligt mycket under detta år.

En bussresa senare mötte jag upp tjejerna i stan och istället för att mysa i Hyde park som var ursprungsplanen tog vi oss till Holland Park som var så mysigt! Jag är något av en park-tjej, så fort jag är i en storstad vill jag alltid besöka deras parker. Det är något särskilt med att ena sekunden stå längs en pulserande gata för att sedan uppleva fågelkvitter och totalt lugn i en park. Denna park var mycket mysigare än Hyde park med en massa blommor, träd, broar, vattenhål och fontäner. När vi kom till en önskedamm tog jag upp en penny för att önska mig något men jag kom verkligen inte på någonting. Just nu har jag det så himla bra och jag skulle inte vilja vara någon annanstans i världen. Inte ens för fem öre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar