tisdag 17 februari 2015

Walk and Talk





D-vitamin. något jag inte har fått det minsta lilla utav under de två senaste veckorna. Så idag, när solen sken utanför mitt sovrumsfönster har man inget annat val än att messa en kompis och dra ut på en vandring. Sagt och gjort. Jag och Brenda tog oss till Pacific Spirit Park och där traskade vi först runt i skogen för att sedan promenera längs med vattnet. Vi såg även två örnar flyga över våra huvud. Fränt.

På vägen hem knyckte jag några rosor från okänd rosenbuske så nu har jag även lite grönt och skönt i mitt sovrum. Strålande start på en måndag. Jisses Amalia Hilda Mathilda vad tiden går fort. Halva februari har redan passerat. Hinner inte med. Det går för fort. Jag har det för roligt helt enkelt.




2 kommentarer:

  1. En känsla jag får när jag läser din blogg är att det finns väldigt gott om "parker" att utforska. Dessutom ser alla vara trevliga ut att promenera i, Vancouver verkar onekligen som en bra plats :)

    SvaraRadera
  2. ohh ja! och jag har fortfarande en massa parker kvar att promenera runt i!

    SvaraRadera