söndag 1 februari 2015

Chillin with boardgames



Min gårdagskväll spenderades med några av mina yogapolare hemma hos Alex. Vi spelade spel, beställde pizza och snackade. Jag fick mig många goda skratt då alla verkligen bjuder på själva och är minst lika galna som vad jag är. Jag är så glad för att jag börjat med yoga och framförallt på denna studio, det är där jag har de flesta av mina kompisar och det känns som en enda stor ungdomsgård. Att de flesta dessutom är i min ålder och bor i samma område gör det även himla enkelt att ses. Det är alltid någon som vill hitta på något och man är alltid välkommen.

Utan att knappt förstå reglerna så vann jag även spelet. Kanske berodde det på nybörjartur, vad vet jag? Men en sak vet jag och det är att jag har tur när det kommer till att hitta vänner.


1 kommentar:

  1. "Ju mer jag tränar ju mer tur har jag" sa en gång Ingemar Stenmark. Gäller nog även när det gäller att hitta vänner :)
    Grattis till segern.

    SvaraRadera