torsdag 5 februari 2015

Richmond



Idag hade jag planer för eftermiddagen. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det, mamma hade definitivt sagt att det var en dejt men eftersom det inte var några röda rosor, middag och bio så anser jag att det var mer utav "tjej möter kille och hänger lite" om det nu finns något som heter så...

Hur som helst, vi åkte runt på en liten roadtrip till Richmond som är ett annat område utanför stan och där strosade vi runt bland fiskebodar och söta små bondgårdar. Kändes som om vi har i en liten fiskeby, speciellt med alla fiskmåsar som flög över oss. Perfekt att ha en egen guide som visar upp ställen man annars hade missat.

Och för att slippa svara på denna fråga imorn då jag ska prata med mamma på Skype, Nej mamma, jag är inte kär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar