lördag 14 februari 2015

Indisk fika

Tur att hon skrev ner alla platser och sevärdheter. Indiska namn är inte lätt att memorera.

Denna fredagskväll spenderades tillsammans med underbara Natalie. Hon är väldigt talangfull när det kommer till musik och hon är en av dem som brukar sjunga och spela när vi har "live music yoga class" på studion. Det är så rofullt att utöva yoga samtidigt som någon sjunger och klinkar på gitarren, det är som att gå på konsert fast mycket mer intimt.

För några dagar sedan satt hon och jag å snackade om allt möjligt efter en yogalektion och hon berättade att hon rest runt i Indien  en hel del. Gissa om jag blev exalterad när jag hörde det? Så därför bestämde vi oss för att sitta ner i lugn och ro och gå igenom Indien bit för bit. Jag fick en herrans massa tips, hon delade med sig av sina erfarenheter, precis sånna där saker som man endast vet om man besökt landet och är guld värt för mig.

Kan inte fatta att jag snart ska åka till ett utav världens smutsigaste, fattigaste, folktätaste och osäkraste länder. Och jag kan knappt bärga mig!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar