tisdag 25 december 2012

Juldagen


Detta var vad som gömde sig i min julestrumpa igår morse. Pappa gav en till mamma också så att vi kunde matcha.






Nu har man börjat vänja sig vid det lugna lunket och att man hejar på folk man inte vet vad de heter när man är ute och promenerar. Det är väl det som kallas för småstadsliv.

Julhelgen har varit jättemysig, tyvärr har jag saknat Josefine väldigt mycket men desto fler kramar har jag fått. Har gått runt i pyjamas de flesta timmar på dygnet men det är lika bra att passa på för jag det är mycket man har att ta igen.

För tillfället är det inte mycket jag saknar från England men en trevlig tradition är svår att klara sig utan så idag bjöd jag familjen på Afternoon Tea. Med tanke på hur trevligt vi hade kanske det här blir vår nya tradition?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar