fredag 7 december 2012

Nu nalkas Lucia

Elin Alice jag och Rakel

Luciaförberedelserna började på bästa möjliga vis igår kväll hemma hos Rakel med risgrynsgröt,julkalendern och tjejprat.

Idag på förmiddagen var det allvar då vi skulle uppträda på ett stort lyxhotell inne i London för 500 personer. Tydligen var det de största svenska julbordet utomlands och jag hade så himla roligt. Det är något visst med att sjunga i en baotastor lokal och endast levande ljus lyser upp.

Vi hann även med en sväng på stan för att kolla in lite julklappar men när vi gick på Marc by Marc Jacobs slutade med att jag inhandlade till mig själv istället för andra...
Men vad gör det? Jag är lika glad ändå.

Nu blir det äkta fredag för nu ska jag och Ellinore laga tacos till min värdfamilj!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar