måndag 25 februari 2013

Övik på en vecka







Då är man tillbaka i huvudstaden efter en vecka hemma i Övik. Mina kompisar här i London tror att jag bara har vandrat i skogen , åkt skoter och skjutit renar men dessvärre stämmer inte detta riktigt...
Däremot har jag haft ett väldigt skönt lov med noll stress. Det känns som om det enda jag har gjort denna vecka är att äta men jag har även hunnit med att ha tjejmiddag, besöka skolan, baka och laga mat, 18-årsmiddag, övningsköra, fira Julias födelsedag i förväg med konsert, träffa släkt, kolla ikapp Sveriges mästerkock, filmkväll med de gamla niorna, godisätande i överflöd och en massa mys med mamma och pappa.

Och för att inte oroa er allt för mycket om att jag inte gör "norrlänningssaker" kan jag lugna er med att jag hann vara ute i skogen, åka skidor och äta korvsmörgåsar.
Bara så att ni vet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar