torsdag 14 februari 2013

Dejt




Efter 17 långa gråa och näst intill outhärdliga år har jag idag för första gången haft en dejt. Och det var inte med vem som helst, en britt till och med.

James var namnet och han är 8 år. Vi hade det riktigt trevligt, han lärde mig fula ord som hans föräldrar inte har någon aning om att han kan och vi tände ljus för att göra det så där extra romantiskt även fast föräldrarna sa till oss att inte leka med tändstickorna. Snacka om att vi var rebelliska.

När jag skulle natta honom sa han att han skulle sakna mig medan jag var hemma och att han tyckte det var mycket roligare nu när jag bodde här med dem. James vet precis vad man ska säga för att få en flicka på fall. Inte dåligt för en åttaårig kille må jag säga.


1 kommentar:

  1. Vilken charmör :)
    Vågade ni inte äta av godiset, eller var du sträng och hänvisade till Lördagsgodis?

    SvaraRadera