tisdag 20 november 2012

Älskade mamma pappa och storasyster

Bästa mamma, Notting hill




Champagne med jorgubbar och grädde. Varför är inte familjen här oftare?

Fruktsallad ur kastrull och kampen om att få sin favoritfrukt innan någon annan hann före

Stora lyckliga familjen
Jag är så törstig. Och så har jag huvudvärk.
Kan bero på att jag gråtit hela dagen.
Imorse kramade jag om mamma, pappa och syrran för sista gången innan jul och det känns så jobbigt. Mitt rum har aldrig känns så stort.
Att jag sedan inte kommer att få träffa Josefine förän till sommaren eftersom hon flyttar till Frankrike om nån vecka gör det inte bättre.

Nått som däremot gör det hela mycket bättre är alla kramar jag fått idag på skolan och att Elsa och Ellinore snart kommer över för att tröstäta choklad.

Sedan får jag ju inte glömma allt det roliga som vi gjort i helgen. Museum med hollywoddkostymer, Afternoon Tea, Notting Hill, chokladbakelser innan middagen, Pub, Oxford street, galet snygg kille på Abercrombie, visat dem mitt hem, bio, promenader, Buckingham palace, tunnelbanan hit och dit och framförallt alla kramar, härliga skratt och myset om kvällarna.

Det är det jag får leva på och vetskapen att om en månad är jag i pappas och mammas famn igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar