måndag 24 september 2012

Måndag




Det är ingen vacker syn när man drar upp rullgardinen och himlen är mörkare än ens ringar under ögonen, MEN eftersom jag har pappas blod rinnande i mina ådror så gäller det att man är positiv och min måndag blev mycket lyckad. Slutade med solsken och allt.

Första ekonomiprovet avklarat och jag bokstavligen dansade ut från salen, där satt den och det firades med att fara till Kingston för lite spontanshoppning. Kan väl säga att jag och Julia bidrog starkt till Londons kassor idag men damn, det var vi värda! Nu kan kylan komma och ta tag i mig för numera är jag en fleecepyjamas, tofflor, filt och lite engelska biscuits rikare som gör hemmakvällarna med ens mysigare(och varmare)

Och nu till något jag aldrig trodde att jag skulle köpa. Bootcut. Jag hade en period då jag var sju när det var utsvängda jeans som gällde, ju bredare desto bättre och nu är jag tydligen tillbaka i sjuårsåldern. Jag antar väl att det är sådant som händer när man flyttar till en stad, man förändras. Eller så är det för att det jobbar sjukt snygga killar på Hollister och att jag föll för deras leende.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar