torsdag 4 oktober 2012

När man fyller nio blir man en stor flicka


Igår missade jag mammas födelsedagsmiddag men som tur var så fyllde Elsas värdsyster Tyra år så det jämnade ut sig och vi alla firade henne ute på restaurang.

Sedan måste jag bara berätta att jag har haft min livs roligaste ekonomilektion. Jag tror jag skrattade lektionen genom och idag fick jag höra allt från " lycka kan köpas för pengar", "att man ska skratta åt sig själv" och att "sugardaddys inte är äkta kärlek". Har jag nämnt hur rolig min lärare är? Dessutom har jag världens härligaste klass där alla bjuder på sig själva, säger vad de tycker och är ambitiösa. Kan även meddela att jag nu leder tävlingen Norrland mot Resten av Sverige då jag spikade Marikas kuggfråga, yeah!

Kan ju även passa på att önska er alla en trevlig helg eftersom att någon råkar vara ledig imorn, WopWop.

2 kommentarer:

  1. Vilken tur att du fick fira Tyra när nu mamma var lite för långt bort (vilket fint brev du skrev).

    Heja Norrland & Modo

    // paps

    SvaraRadera
  2. Annacarin Holmgren5 oktober 2012 kl. 17:01

    Vilka sötisar ni är. Kul att få vara extra storasyster! Ha en kul helg!

    Puss! / Mor

    SvaraRadera