söndag 21 oktober 2012

Galleri gallera lalala










Sådärja! Har lite strul med mid blogg, ibland kan jag inte lägga upp bilder så nu sitter jag i Elinores säng med hennes dator.
Vi började med att besöka Harry potter plattformen, har aldrig varit ett sånt stort fan men det känns bra att ha varit där, mest för att kunna reta Maria!
Nu har det snart gått två månader och vi har inte besökt ett endaste museum så tack vare Alice tog vi oss till superhärliga South Kensington fö att kolla in den legendariska "little black jacket" utställningen.
Skönt att upptäcka fler områden här i London och jag gillade det verkligen. Det tillhör de lite finare områdena, så det fanns mycket lyxiga butiker och fina restauranger. Vi tjejer blev helt lyriska när vi såg Tiffany´s och kan nu säga att jag vet vad jag önskar mig i julklapp. Alice å andra sidan provade ett armband som hon gillade och så frågade hon artigt om priset, 3100. Jaha det var väl ändå helt okej tills vi inser att det är i pund, haha.

1 kommentar:

  1. MEN ALLTSÅ ÅH. Jag vill också. När vi kommer ska vi dit, bara så du vet! Och jag kommer kanske gråta... vi ser väl! Saknar dig bästa vän <3

    SvaraRadera