lördag 27 oktober 2012

Mer av det här tack


Jag och Heather


Kuckeliku klockan är sju. Upp och hoppa för nu ska det springas. Okej, klockan var inte sju och det var inget riktigt lopp. Men ändå, min första riktiga springtur på evigheter. Det bara spratt i mina ben. Kom i mål som Second Lady. Lika bra att visa vars skåpet ska stå,inte sant?

Därefter frukost med hos Heather (Ellinores värdmamma) och några andra springtanter. Jag fick rostbröd med bacon och ketchup. Not my cup of tea om jag säger så men är man i England så är man.
Och det är jag.
Jag är i England!

1 kommentar:

  1. Kajsa Bäst Hallabro27 oktober 2012 kl. 13:51

    Hej finis! Jag har inte facebook längre så det är rätt så svårt att få tag på dig MEN så kom jag på att jag kan skriva i din blogg ;) hihi. Jag gillar din blogg starkt! Som du vet följer jag inga bloggar och läser aldrig bloggar för den delen heller men din blogg både följer och läser jag. Känn dig hedrad! Jaja, kolla skype och skriv till mig när vi kan prata för jag börjar bli skit nervös och har en massa att fråga/dubbelkolla. KRAM

    SvaraRadera