söndag 22 mars 2015

Yoga celebration







Marvellous, phenomenal and memorable. Tre ord som beskriver min lördagskväll.  Våran trettio dagar långa yogautmaning har avslutas och det firade vi med ett knytkalas på yogastudion. Alla tog med sig något ätbart och det fanns allt från hemmagjord sushi, chiapudding, hummus, kakor, juice, färgglada sallader, soppa och frukt. Varenda kvadratmeter var fylld av mat och skrattande människor. Det var en färgglad mingelfest. Ända gången det inte var livat var när vinnaren i utmaningen skulle dras och alla väntade spänt. Tystnaden bröt först då jag förvånad tjöt Jippie! Jag drog hem storvinsten och ska till veckan utnyttja mitt presentkort på en hud och hårvårdssalong.

Jag vet inte vilka ord jag ska använda mig utav för att beskriva gemenskapen och värmen på studion. Varken mitt ordförråd på svenska, engelska eller spanska räcker till. Alla är välkomna, alla bidrar, alla pratar, alla skrattar och alla kramas. Så tacksam. 

Namaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar